Rendelési információk

Üzletszabályzat

Örömmel üdvözöljük az ARUHAZ.HU Bt. vásárlói között. Kérjük mielőtt a megrendelését elküldené, az alábbiakat szíveskedjen alaposan átolvasni!

Adatvédelmi nyilatkozat

A Vásárlók adatait kizárólag saját szerződéseink, számlázásunk és könyvelésünk dokumentálására használjuk. A Vásárlói adatok a szállítás és kézbesítés idejére átadásra kerülnek a szállító cégeknek (Posta, GLS, DPD). A szállító vállalatok szerződésben nyilatkoznak az adatok bizalmas kezeléséről. Az adatok kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járnak el. Adatait írásos vagy e-mailben történő kérésre bemutatjuk, módosítjuk vagy töröljük (kivételt képeznek azok a számla adatok - a számlák tőpéldányai -, melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény Kötelez).

Szavatosság, elállás

A tájékoztatás célja:

8. § A tájékoztatásnak alkalmasnak kell lennie arra, hogy a fogyasztó rendelkezzen

A teljes törvény szövege

a) az áru- és szolgáltatás választás megkönnyítéséhez, továbbá az áru és a szolgáltatás
használatához, az áru fenntartásához szükséges megfelelő ismeretekkel az áru és a
szolgáltatás alapvető tulajdonságairól, jellegzetességeiről, az áru és a szolgáltatás minőségéről, áráról, díjáról, valamint az áru használatára vonatkozó utasításokról és használatával járó veszélyekről,

b) a jogai érvényesítéséhez szükséges alapvető ismeretekkel.

Igyekezni fogunk az alábbiakban megfelelni ezeknek a pontoknak, és a mellékletben elérhetővé tesszük az önök számára az ide vonatkozó jogszabályokat, melyeken keresztül megvalósul a jogaik érvényesítéséhez szükséges alapvető ismeretekről szóló tájékoztatás.

Szavatosság

Szavatosság: Az eladónak (szerződésbeli vagy törvényes) felelőssége az eladott tárgy természeti vagy jogi szempontból hibátlan voltáért. (Magyar értelmező kéziszótár)

Szavatossági idő: Ameddig a szavatosság érvényes. Termékeinknél egyedileg és a gyártás idejétől függően is változó. ami a dobozon, vagy a csomagoláson olvasható, de nem kevesebb mit 3 hónap a szállítás időpontjától.

Mit is jelent ez?

Szavatossággal arra vállalunk felelősséget, hogy az eladáskor hibátlan terméket kapott tőlünk, tehát nincs olyan rejtett hibája, amely csak később fog kiderülni és az ismertetett tulajdonságait a szavatossági időn belül megtartja.

Reklamációval kapcsolatban felhívhat minket a kapcsolat oldalon található ügyfélszolgálati telefonszámon, vagy jelezheti problémáját a megadott e-mail címen, vagy címünkre elküldött postai levélben.

Az érdekérvényesítésben segíthet a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség (www.fvf.hu) illetve az Országos Fogyasztóvédelmi Felügyelet (www.ofe.hu)

Cégünk az 1959. évi IV. törvény A szavatosságra és a jótállásra vonatkozó szabályai alapján jár el:

Jogérvényesítés

Amennyiben a fogyasztási cikk minősége nem megfelelő, úgy Ön a szavatossági illetőleg jótállási szabályok alapján érvényesítheti igényét. A szavatosság szabályait a Ptk. 1959. évi IV. törvény 305-311/A §-a, tartalmazza. Igyekszünk ennek lehetőségeiről az alábbiakban a legkorrektebbül tájékoztatni Önt.

A forgalmazó megkeresése, a panasz rögzítése

Amennyiben a vásárlást követően a termékünkre a terméken feltüntetett szavatossági idő még nem telt le, de a termék minőségileg nem megfelelő, keressen meg minket bármelyik elérhetőségünkön, vagy személyesen székhelyünkön a panaszával.

Továbbá a jogszabály értelmében lehetősége van a arra is, hogy választása alapján, a jótállási jegyen feltüntetett szakszervizt keresi meg jótállási igényeinek érvényesítése végett.

A kifogás érvényesítéséhez szükséges az ellenérték megfizetését igazoló bizonylat (számla, blokk), és maga a termék is. Postai csomagként feladja címünkre a visszaküldeni szánt terméket a vásárlási számla másolatával, vagy behozza személyesen:

ARUHAZ.HU Bt. 8200 Veszprém, Radnóti tér 2.

Kérjük a csomagot ne értéknyilvánítással adja fel, NE küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni. Amennyiben telefonon történt egyeztetés során a vásárlást be tudjuk azonosítani, akkor elég a terméket bizonylat, számla, blokk nélkül elküldeni részünkre.

Nem kérhetjük azonban, hogy a rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket hozza vissza. Ezeket az üzemeltetés helyén kell megjavítanunk.

A fogyasztói kifogásáról jegyzőkönyvet veszünk fel, amelynek tartalmazni a kell:

1. a fogyasztó nevét, címét,
2. a fogyasztási cikk (a továbbiakban: áru) megnevezését, vételárát,
3. a vásárlás időpontját,
4. a hiba bejelentésének időpontját,
5. a hiba leírását,
6. a fogyasztó által érvényesíteni kívánt igényt,
7. a kifogás rendezésének módját (ha ez eltér a fogyasztó igényétől, ezt meg is kell indokolni).

Önnek meg kell kapnia a jegyzőkönyv másolatát, mert egyrészt ezen ellenőrizheti a panasz felvételét, másrészt könnyebb a kifogás bejelentésének igazolása.
Ha a - jogszabályi kötelezettségének ellenére - nem akarnánk jegyzőkönyvet felvenni, a vásárlók könyvébe tehet bejegyzést, és ezzel a fogyasztóvédelmi felügyelőséghez fordulhat.

Amennyiben nem tudnánk az igényének teljesíthetőségéről nyilatkozni, a jogszabály alapján három munkanapon belül kötelesek vagyunk értesíteni, álláspontunkról értesíteni. 

Kit terhel a bizonyítás? 

A szavatosság esetében vásárlást követő 6 hónapon belül felismert hiba esetén amennyiben a szavatossági idő ettől nem kevesebb, úgy kell tekinteni, hogy a hiba már a teljesítés (vásárlás) időpontjában megvolt, kivéve, ha a dolog természetével, vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen. Ezért a hat hónapon belüli, vagy a szavatossági időn belüli hiba esetén a nekünk kell bizonyítani, hogy a vásárláskor még nem volt hibás a termék.

A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy amennyiben nem fogadjuk el a vásárló panaszát, elutasítjuk az igényét, úgy a vásárló által - esetlegesen - indított bírósági eljárásban a nekünk kell bizonyítania igazunkat. Fontos tudni, hogy a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt kifogást kellő időben közöltnek kell tekintenünk.

Ha a vásárlástól már hónap már eltelt, a fogyasztónak kell bizonyítania azt, hogy a hiba már a vásárlás időpontjában is fennállt. A bizonyítást a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség vagy más akkreditált intézmény által kiadott szakvéleménnyel teheti meg. A szakvélemény költségét (vizsgálati díj, a termék elküldésének postai költsége, stb.) ebben az esetben a fogyasztó viseli, és a kereskedőt csak bírósági döntés kötelezheti ennek megtérítésére.

A jótállási idő keretében felmerült hibák esetében érvényesített fogyasztói igények során, úgy kell tekinteni a jótállás teljes időtartama alatt, hogy a hiba már a vásárlás időpontjában is fennállt.

Fontos tudni, hogy a szakvélemény alapján nem vagyunk kötelesek teljesíteni a vásárló kérését, akkor sem, ha az a fogyasztó állítását igazolja. Azonban, ha az ügy bírósági útra terelődik, a szakvélemény bizonyítékként felhasználható a tárgyaláson. A fogyasztóvédelmi felügyelőségeknél érdeklődhet arról, hogy milyen intézmények végzik az ügyben érintett termékre vonatkozó vizsgálatokat.

A fogyasztó igényének teljesítése

Amennyiben elfogadjuk a kifogás jogosságát akkor a szavatossági szabályok szerint, a törvényi sorrendben - és a Polgári Törvénykönyvben meghatározott feltételekkel - az alábbiak teljesítését kérheti tőlünk:

1. elsősorban kicserélést vagy kijavítást kérhet (termékeink nem javíthatóak);
2. másodsorban megfelelő árleszállítást igényelhet, vagy elállhat a szerződéstől
A szerződéstől való elállás azt jelenti, hogy Önnek vissza kell kapnia az áru ellenértékét, és nem azt, hogy levásároltatjuk az összeget. A levásároltatásra Ön nem kötelezhető, ilyen igényérvényesítési lehetőséget a jogszabályok nem ismernek.
Jogszabály szerint ha a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, akkor is kötelesek vagyunk azt kicserélni, ha ez számunkra aránytalan többletköltséggel jár, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza

Igényérvényesítés további lehetőségei

Amennyiben nem fogadnánk el a minőségi kifogást, vagy elfogadnánk, de semmit sem teszünk, akkor a fogyasztóvédelmi felügyelőségeknél tehet panaszt, illetve megkeresheti a termékhez kapcsolódó szakmai szervet, vagy egy fogyasztói jogokat védő társadalmi szervezetet, illetve a Békéltető testületet. A békéltető Testületek kivételével ezek a konkrét ügyben nem hozhatnak határozatot.

Cégünk a 17/ 1999. (II.5.) Korm. rendelet Az elállási jogra vonatkozó szabályai alapján jár el

A fogyasztó elállási joga

A megrendelt terméket általában 24 órán belül, de legkésőbb 30 napon belül fel kell adnunk az Ön számára. A választott szállítási módtól függően megérkezik címére a termék, melyet – ha nem sérült a csomagolása – nyugodtan felbonthat. Mivel az Internetes vásárlás során nincs lehetőség a termék tüzetes vizsgálatára, ezért a távollévők között kötött szerződésekről szóló kormányrendelet általános objektív elállási jogot biztosít az Ön számára, melyet érvényesen mi nem zárhatunk ki.

A fogyasztó ugyanis az áru kézhezvételétől vagy szolgáltatás megrendelése esetén a szerződés megkötésétől (a szolgáltató visszaigazolása) 14 munkanapon belül, azaz legkésőbb még a tizennegyedik munkanapon is közölheti írásban elállási szándékát és azt feladhatja postára melyben indokolási kötelezettség nélkül elállhat a szerződéstől az áru visszaszolgáltatása mellett. Az így hozzánk eljuttatott elállási szándékának beérkezésétől számított 30 napon belül vissza kell küldenie nekünk, és mi visszafizetjük a vételárat, ha nincs kizáró ok.

Arról van tehát szó, hogy bár a termék maga hibátlan, akár rendelkezik is minden olyan specifikummal, amit a weboldal hirdetettünk, de mégsem találkozik elképzelésével, indoklás nélkül visszaküldheti, a vételárat pedig visszakapja. Ekkor Önt csupán a visszaküldés költségei terhelik. Amennyiben a termék nem rendeltetésszerű használatból eredően károsodik, úgy az abból eredő kárt mi visszakövetelhetjük és a visszafizetésnél figyelembe vehetjük. Kipróbálhatja tehát, 14 munkanapot magában foglaló ideig használhatja, és indokolás nélkül vissza is küldheti a terméket, de az ne menjen tönkre, ne veszítsen az értékéből nem rendeltetésszerű használat miatt.

Az elállási jogának gyakorlására nyitva álló határidő meghosszabbodik abban az esetben, ha nem tettünk eleget a törvényben nevesített valamely tájékoztatási kötelezettségének (pl. a termékkel kapcsolatosan, az objektív elállási jog gyakorlása vonatkozásában). Ekkor az áru átvételétől vagy a szerződés megkötésétől 3 hónapon belül elállhat a szerződéstől. Ha a 3 hónapos határidőn belül pótlólagosan sor kerül a tájékoztatásra, akkor a 14 munkanapos – objektív – elállási határidő a tájékoztatás kézhezvételétől számít.

Ha ön a termékért előre fizetett és mi a rendelését azért nem teljesítjük, mert nem áll rendelkezésünkre a megrendelt termék, arról kötelesek vagyunk értesíteni, és a kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríteni.

Ha szerződésben meghatározott módon helyettesítő áruval, illetve szolgáltatással teljesítünk, akkor az elállási jog gyakorlása az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek minket terhelnek.

A költségek viseléséről, valamint a megfelelően helyettesítő áruval, illetve szolgáltatással történő teljesítésről kötelesek vagyunk tájékoztatni.

Néhány esetben Önt nem illeti meg az elállás joga:

1. ha mi az Ön beleegyezésével a 14 munkanapos határidő letelte előtt megkezdtük a szolgáltatás nyújtását;
2. fogyasztó személyéhez kötött, illetve a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére előállított vagy gyorsan romló, illetve természeténél fogva vissza nem szolgáltatható áru esetében;
3. hírlap, folyóirat, időszaki lap terjesztésére vonatkozó és szerencsejáték-szerződés esetén.
Az elektronikus úton kötött szerződésekre vonatkozó fenti követelmények általunk történő megszegése esetén külön igényérvényesítési lehetőségeket nem hoz létre a törvény. Ön a fogyasztóvédelem általános védelmi mechanizmusaihoz fordulhat: Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség, Békéltető Testületek, bíróság.

Akit részletesen is érdekelnek a fenti jogszabályok:

A mi ismereteink szerint valószínűleg nem teljeskörűen a fentieken kívül a Fogyasztóvédelmi Felügyelőség hatósági tevékenysége során alkalmazott fontosabb jogszabályok : 

- Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény
- A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. Törvény
- A kereskedelemről szóló 2005 évi CLXIV törvény
- A termékfelelősségről szóló 1993. évi X. törvény
- A tisztességtelen piaci magatartás és versenykorlátozás tilalmáról szóló 1996. évi LVII. törvény
- Az üzleten kívül fogyasztóval kötött szerződésekről és az üzleten kívüli
kereskedés folytatásának egyes feltételeiről szóló 370/2004. (XII.26.) Korm. Rendelete
- A fogyasztóval kötött szerződésekben tisztességtelennek minősülő
feltételekről szóló 18/1999.(II.5.) Kormányrendelet
- Távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.5.) Kormányrendelet
- Az üzletek működéséről és a belkereskedelmi tevékenység folytatásának
feltételeiről szóló 4/1997.(I.22.) Kormányrendelet
- Az egyes kereskedelmi tevékenységek gyakorlásáról szóló 15/1989.(IX.7.) KeM rendelet
- A fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási
igények intézéséről szóló 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet

Árfeltüntetéssel kapcsolatos jogszabályok:

A vételár mindig a kiválasztott árú mellett feltüntetett ár, amely Forintban (HUF) értendő és tartalmazza 27%-os ÁFA-t.

-A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (8-11. és 14.§)
-A fogyasztói forgalomba kerülő áruk és szolgáltatások árának feltüntetéséről
szóló 7/2001 (III.29.) GM rendelet

Jótállással, szavatossággal (minőségi kifogások intézése) kapcsolatos jogszabályok:

- Polgári Törvénykönyv 1959. évi IV. törvény (248.§, 305-311/A.§)
- Fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási
igények intézéséről szóló 49/2003.(VII.30.) GKM rendelet

Reklámmal kapcsolatos jogszabályok:

- A gazdasági reklámtevékenységről szóló 1997. évi LVIII. törvény
- A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény
- A gazdasági reklámok és az üzletfeliratok, továbbá egyes közérdek közlemények magyar nyelvű közzétételéről szóló 2001. évi XCVI törvény (nyelvvédelmi törvény)
- A fogyasztói forgalomba kerülő áruk, szolgáltatások árának feltüntetéséről szóló 7/2001. (III.29.) GM rendelet 

Az alábbiaknál bővebb tájékoztatás található a Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
tevékenységéről, eljárásairól a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség (1088 Budapest
József Körút 6. , Tel.: 06-1-459-4800) honlapján: www.fvf.hu

A jogszabályok fenti erdején és útvesztőin túl remélhetőleg a Fogyasztóvédelmi szervezetek és legfőképpen az Ön megelégedettségére mi ajánlunk egy egyszerűbb és gyorsabb megoldást mind a szavatosság, mind az elállási jogon túl a termékekkel kapcsolatos problémák gyors megoldására.

Tel.: 06-20-3929-070

Használati útmutató


Böngészés

Az E-shopban tetszés szerint nézelődhet, személyazonossága felfedése nélkül is megismerkedhet termékeinkkel, árainkkal; regisztráció nélkül tájékozódhat. Termékeinket kategóriák szerint soroltuk be. A különböző kategóriákat az áruház bal oldali részében lévő kategória menüből választhatja ki. Egy kategórián belül több alcsoportot találhat, melyek a könnyebb eligazodást szolgálják. Minden csoporthoz csakúgy mint az egyes termékekhez részletesebb leírás is tartozik. A termékek listája egyben az árlistánk is. Minden termék árát bruttó áron, azaz ÁFÁ-val együtt tüntetjük fel. A termék nevére vagy fotójára kattintva az adott termék leíró oldalára jut, ahol részletes leírás mellett képet is lát. Ha a képre kattint az egérrel, akkor az nagyítva is megjelenik. A nyitó oldalra bármikor visszajuthat a „Címoldal” fülre kattintva, ami az oldalak felső részén bal oldalt található.

Keresés

Az áruház nyitó oldalán található a "Keresés:" mező, mellette egy „Go” feliratú gombbal. A mezőbe kell beírni a keresendő termék nevének vagy leírásának bármelyik szavát, vagy szórészletét. A gomb megnyomása után a keresés eredményeképpen mindazon termékek megjelennek, amelyek nevében vagy leírásában a megadott szó vagy szórészlet szerepel.

Regisztráció

Ahhoz, hogy vásárolni is tudjon áruházunkban, nem szükséges regisztrálnia magát.

Vásárlás

A részletes termékismertető oldalakon szereplő termékek közül a „Kosárba” gombra kattintva kezdeményezheti az áru vásárlását. Miután berakta a kosárba az Önnek tetsző termékeket, folytathatja a vásárlást.

Árak, kedvezmények, kuponok

Üzletünkben rendszeresen alkalmazunk vásárlást segítő kedvezményeket. Ilyen az általunk, vagy partnerprogramunk résztvevői által kiadott kedvezmény kuponok is. Fontos tudni, hogy a kedvezmény kupon csak teljes árú termék vásárlása esetén váltható be. Amennyiben eleve leárazott vagy akciós terméket vásárol és kizárólag csak azt tett a kosarába, akkor semmi egyéb kedvezménnyel ezt nem fogja tudni összevonni. 

A kosár tartalma

A „Kosár” tartalma fül mindig megjelenik, miután árut rakott bele. Ennél a pontnál hibás adatbevitel esetén lehetőség van a kosárból terméket törölni, vagy a teljes kosártartalmat kiüríteni.

Minden esetben az E-shop újraszámolja az Ön által megrendelni kívánt termékek árát. Egy vásárlás alkalmával korlátlan számú terméket tehet a kosarába. A Kosár tartalma oldalról KELL elküldenie (feladnia) a megrendelést. Mindaddig NEM kerül feldolgozásra a megrendelése, amíg Ön azt ezen az oldalon a: „Rendelés elküldése” gombra kattintva nem kezdeményezi. 

A megrendelés elküldése előtt lehetősége van személyes adatainak (név, telefonszám, e-mail cím, számlázási cím, stb.) megváltoztatására, ha valamit nem pontosan adott meg. Amennyiben elküldi a megrendelést, az a webáruház és Ön közötti írásos szerződésnek minősül. A szerződést a rendszerünk elektronikusan iktatja, ahhoz Ön és a webáruház ügyfélszolgálata is utólag hozzáfér. 

A szerződés magyar nyelven íródik. 

A rendelés leadásáról rendszerünk Önt e-mailben tájékoztatja. A visszaigazolást a megrendelés leadását követő pár percen belül elküldjük az Ön által megadott e-mail címre. Amennyiben a rendelt tételek szállításával kapcsolatban bármilyen kérdésünk lenne (pl. nincs a kért termék, nem tudunk szállítani az adott termékből, stb.) munkatársunk a megadott telefonszámon megkeresi Önt.

E-shop rendeléseit az alábbi, hagyományos formában is leadhatja:

  • Az info(kukac)porzsakfutar.hu  e-mail címre küldött elektronikus levél formájában, mely levélben feltüntette a rendelés teljesítéséhez szükséges adatokat: a megrendelő pontos neve (erre a névre állítjuk ki a számlát), a csomagküldés pontos címe (utca, házszám, város és irányítószám), egy telefonszám, amelyen munkatársunk egyeztetni tud a rendeléssel kapcsolatban (ha a rendelt termékből nincs, stb. készleten). A visszaélések elkerülése végett minden e-mailben leadott rendelést a megadott telefonszámon visszaellenőrizhetünk, ezért ha nincs a rendelésben telefonszám megadva, vagy azon nem tudjuk a megrendelőt elérni, a megrendelést semmisnek tekintjük.

  • A +36 (20) 3929-070 telefonszámon. Munkaidőben 8-17 óra között munkatársunk felveszi a rendelést

Fizetés

A kézbesítőnek a csomag átvételekor készpénzben történik.

Szállítás

A csomag értékét, a csomag szállítójának kell a kiszállításkor készpénzben kifizetni. A csomagot futárral szállíttatjuk ki Önnek.

Amennyiben a csomagot nem tudja átvenni a futár újból megkísérli a kiszállítást.
Ha Ön még második alkalommal sem tartózkodik a szállítási címen, és nem veszi át csomagját, a futár értesítést hagy.

A szállítás költsége minden esetben a vásárlót terheli.

Futárszolgálat díja: 990,-Ft 

15.000Ft termékérték felett a csomagolási és szállítási költséget cégünk magára vállalja.

A fent megszabott szállítási díjak csak Magyarország területére érvényesek.

Szállítási határidők

A termékekből nagy készleteket tartunk. Átlagos esetben a megrendelt termékeket 24 órán belül ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot ez a termék nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon.

Garantáljuk azt, hogy minden esetben a Vevő érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. A rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Néhány esetben (pl. ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot, és több e-mailünkre sem válaszol) a mi hibánkon kívül nem tudjuk a rendelést a kellő sebességgel feldolgozni. Véleményét, észrevételeit, panaszait kérjük nyugodtan írja meg e-mailben, minden észrevételre reagálunk, és minden olyan esetet, amikor a rendelést a mi vagy beszállítónk hibájából nem teljesítettük, vagy rontottuk el, teljes rugalmassággal kezeljük a helyzetet vagy pénz visszafizetési garanciával élünk. 



Üdvözlettel:

Simon Tamás
Üzletvezető

ARUHAZ.HU Bt.
8200 Veszprém, Fecske u. 13.

Tel: 06-20-3929-070

E-mail küldéséhez kattintson ide!

www.porzsakfutar.hu
www.porzsak.hu
www.cleanbag.hu
www.takarits.hu
www.onlinevasar.hu
www.karcheraruhaz.hu



 
A KOSÁR ÜRES
válasszon termékeket

A szállítási díj
egységesen 990.- Ft.



Porzsák Szaküzlet
Üzletünk: 8200 Veszprém,
Radnóti tér 2.

Telefonos információ:
06 20 392 9070

Vásárlásával Ön is támogatja a Reménysugár alapítványt.

Gyártók
porzsák - porzsákok a porzsák.hu oldalon - Karcher termékek rendelése - Nilfisk termékek rendelése - Nilfisk-ALTO shop

Karcher gőzborotva, Karcher gőzborotvák

Karcher gőztisztító, Karcher gőztisztító gép, Karcher gőztisztítók, Karcher gőzporszívó | Ipari tisztítás, ipari tisztító, ipari tisztítók | Karcher | Karcher magasnyomású mosók Karcher magasnyomású tisztítás, Karcher magasnyomású tisztítók | Karcher porzsák, porzsák rendelés, porzsákok | Takarítás, takarító eszköz, takarító eszközök | Karcher takarító gép, Karcher takarító gépek | Karcher ablaktisztító | Karcher akkumulátoros seprű